De opdracht
Casa is een eigentijdse internationale interieurwinkelketen met vestigingen in 8 Europese landen en in totaal 500 winkels. Kortom; een grote speler. Maar wat nog ontbrak was een gezicht. Een uitstraling waardoor mensen hun weg zouden vinden naar deze winkels waar iedereen zich thuis voelt.
En precies daar kwam Levanto in the picture. Ons team werd gevraagd om de buitenkant van alle winkels aan te pakken, waarbij de oud-Xenos en Etos-winkels werden omgebouwd naar gloednieuwe Casa-winkels. Er was slechts 1 voorwaarde: het moet een thuisgevoel uitstralen.
Het resultaat
Done deal. Zo’n uitdaging gaan wij natuurlijk niet uit de weg. In een zeer korte tijd bouwde ons team in totaal 110 high-traffic-locaties om tot de Casa formule. Het resultaat: een kleurrijke uitstraling en winkelbeeld dat perfect past in winkelstraten en zich tegelijkertijd onderscheidt. Maar sterker nog; waarvan iedereen het idee heeft alsof ze het al jaren kennen. Dat is nog eens lekker thuiskomen!